066 1663836
093 1700444 067 5079417 м. Прилуки
вул. Переяславська, 72 root@tim.ua |
ВХІД В ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ: | ||||||
|
|||||||
F.A.Q. Основні питання
Перейти в категорию
Як краще платити, щоб уникнути відключення логіну від Інтернету?
Краще всього платити з 20 по 30 числа кожного місяця. Автоматичне відключення абонентів за відсутністю авансового платежу за поточний місяць відбувається 1-го числа. Відновити відключену послугу можна буде лише за умови погашення заборгованості. Можна, для цього необхідно зателефонувати до технічної підтримки. Дана послуга доступна при встановленому максимальному тарифному плані по вартості та коштує згідно діючих тарифів у розділі "Тарифи"/"Послуги". Будь ласка перевірте чи ввімкнена у Вас локальна мережа: відкрийте Пуск → Настройка → Панель управления → Сетевые подключения(або Центр управления сетями), там знайдіть «Подключение по локальной сети»(або Ethernet), клацніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть «Включить» якщо це є у списку. Якщо все так, то телефонуйте в службу техпідтримки 7-13-13. Ви неправильно налаштували VPN-з‘єднання для доступу в мережу Інтернет. Швидше за все в настройках TCP/IP з‘єднання VPN ви прописали якусь IP-адресу, а він повинен вибиратися автоматично. Увага! Не плутайте настройки TCP/IP мережевої карти і настройки TCP/IP з‘єднання VPN. Перевірте настройки мережевої карти і доступу в мережу Інтернет через VPN-з‘єднання. Відкрийте Пуск → Настройка → Панель управления → Сетевые подключения, там знайдіть підключення «VPN» або «tim», клацніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть «Свойства», перейдіть на вкладку «Параметри» та перевірте чи вимкнений перемикач «Требовать вход в домен». Але швидше за все Ви просто невірно набрали свій пароль, перевірте в якій мові ви набираєте пароль та чи не ввімкнено режим «Caps Lock» на клавіатурі. Спробуйте перезавантажити комп‘ютер, якщо не допоможе — перевірте свої брандмауери та файрволи, спробуйте відключити їх та під‘єднатись до Інтернету. Якщо нічого не допоможе — дзвоніть 7-13-13. Ця помилка виникає через проблеми VPN-клієнта на Вашому комп‘ютері — він або зіпсований або встановлений неправильно. Як правило, така проблема може виникнути на старих ОС Windows 95/98. Для вирішення проблеми потрібно переустановити VPN-клієнт «Виртуальная частная сеть» (треба його видалити в «Панель управления → Установка и удаление программ → установка windows → сеть»), перезавантажити а потім заново встановити, або перевстановити ОС Windows. Працездатність мережі можна перевірити командою ping <адреса>, вказавши адресу вашого шлюзу. Трафік — це дані, що приймаються або передаються комп‘ютером користувача. Одиниця вимірювання — 1 біт. 1 байт = 8 бітам. Оплачується сумарний трафік, тобто переданий і одержаний через інтерфейс абонентського комп‘ютера з мережі Інтернет та нашого поштового та DNS-серверів. Файрвол (або брандмауер, пакетний фільтр) — це програма, що перевіряє дані, що проходять через мережеву підсистему (комп‘ютера) згідно заданих їй правил фільтрації. Використовується у комплексі з іншими заходами мережевої безпеки. Неправильно налаштований брандмауер може бути причиною повної або часткової непрацездатності мережевої підсистеми. Річ у тому, що із зміною комп‘ютера у вас змінилася мережева карта і, отже, її фізична адреса (MAC-адреса). Для відновлення роботи мережі Вам необхідно передзвонити в службу підтримки ТІМ (7-13-13). З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email. З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email. З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email. Логін вказаний у додатку до вашого договору або затефонуйте до технічної підтимки. Просто відправте нам електронного листа з IP-адресами тих хто вас "атакував" — ми перевіримо ці факти і звернемося до цих користувачів з проханням перевірити їх комп‘ютер або у органи внутрішніх справ з приводу інциденту. Електронні листи з Вашими заявками можуть використовуватись як підстава для широкого кола дій по керуванню вашим аккаунтом, включаючи фінансові питання (наприклад, зміна тарифного пакету). Тому ми маємо бути впевнені, що цього листа надіслали саме Ви. В зв‘язку з цим заявки від абонентів на адресу root@tim.ua приймаються лише за умови відправки їх з комп‘ютера, з якого встановлено VPN з‘єднання до ТІМ від імені користувача, від особи якого написано заявку. Якщо людина є клієнтом ТІМа, ви можете обмінюватись даними без обмежень безкоштовно, але трафік не повинен йти через VPN-сервер. Цого можна досягнути наступним чином:
Якщо людина не є клієнтом ТІМа, ви можете обмінюватись даними на швидкості у об‘ємі згідно свого тарифного плану, але треба щоб ви ініціювали з‘єднання до опонента, а не він до вас. Для цього треба, щоб він повідомив Вам його IP-адресу. Якщо є необхідність ініціювати з‘єднання до вас ззовні (наприклад, на вашому комп‘ютері відкрито веб-сервер, сервер гри абощо), вам треба замовити додаткову послугу «Оренда реальноi IP-адреси», це можна зробити з кабінету клієнта у розділі «біллінг» сайту tim.ua, або електронною поштою на root@tim.ua, або особисто в офісі ТІМ. Вам буде повідомлено вашу постійну реальну IP-адресу, яку вам треба буде повідомити вашим клієнтам, або, якщо ви маєте домен, відповідно налаштувати службу DNS. Вартість послуги 25 грн/міс. Пам‘ятайте, що в цьому разі ваш комп‘ютер буде «видно» з Інтернет, в зв‘язку з чим вам треба буде додатково звернути увагу на захищеність вашого комп‘ютера. Дана послуга недоступна. Підсітка 194.242.100.0/22 належить до UA-IX. Вона містить 194.242.100/24, 194.242.101/24, 194.242.102/24, 194.242.103/24. Список анонсів UA-IX можна подивитись наприклад тут: http://noc.ix.net.ua/ua-list-15.txt Speedtest.net бреше часто і багато. Дивіться на швидкість з ресурсів UA-IX, які спроможні віддати вам хоча б більшу частину від 100 Мб/с, а краще на суму швидкостей з різних таких ресурсів одночасно, так як до 100 вам навряд чи який один віддасть. 54 мбіт/с - це "маркетингова", тобто максимальна швидкіть 802.11g протоколу на фізичному рівні. В реальних умовах велика її частина витрачається на шифрування, виправлення помилок та інші накладні втрати, яких дуже багато у протоколів, що працюють в етері, особливо якщо він досить зашумлений в цьому діапазоні, як зараз в нашому місті. Практика показує, що якщо наприклад на протоколі 100baseTX ethernet, що "ходить" по дротам, на якісній мережевій карті та правильно налаштованому комп‘ютері можна отримати 12МБайт/с, тобто майже всі з заявлених 100 мбіт/с, то на бездротових протоколах реальна пропускна здатність навіть в ідеальних умовах значно менша від максимальної фізичної. Другим фактором є взаєморозташування антен пристроїв та їх характеристики - від цього безпосередньо залежить рівень сигналу, від якого в свою чергу - швидкість зв‘язку. У Вашого d-link DIR-615 досить непогані радуомодуль і антени, але якщо на вашому комп‘ютері передавач і антени слабкіші від тих що в DIR-615, зрозуміло, протокол встановить швидкість, на якій зможе працювати "слабкіше" з двох пристроїв. Особливо погано показали себе в цьому відношенні мініатюрні "флешкоподібні" usb wifi адаптери. Як правило, ваші 2.5 МБайт/с, тобто 20 мбіт/с і є тою швидкісттю передаяі даних, яку показують 802.11g пристрої в реальних умовах. Відсутність неполадок з боку роутера та мережі підтверджує також те, що при кабельному підключенні ви бачите повну швидкість (близько 70 мбіт/с - стільки встигає "переварити" процесор DIR-615 в режимі роутингу). Ваш роутер DIR-615 також підтримує більш новий протокол радіозв‘язку 802.11n в якого максимальна фізична ("маркетингова") швидкість може становити 150 мбіт/с в один бік. Тобто, ви можете значно збільшити швидкість доступу по радіо, якщо будете використовувати пристрій, який "розуміє" цей протокол. Але це можливо тільки при гарних умовах прийому - пряма оптична видимість, невелика відстань, відсутність інших точок доступу у вибраному вами каналі та сусідніх. Для досягнення максимально можливої швидкості по 802.11n також теба перевести ваш DIR-615 з режиму сумісності (802.11b/g/n) у режим "чистого" 802.11n з шириною каналу 40Мгц - але в такому разі більш старі пристрої (802.11b/g) працювати з ним не зможуть. Додатково на цю тему: http://www.nix.ru/support/faq/show_articles.php?number=596&faq_topics=WiFi-802.11 (розділ "Насколько быстрой может быть беспроводная сеть?") Самий час поставити це питання за адресою root@tim.ua. Ми відповімо на ваше питання, а також додамо його до цього розділу. На швидкість та перебої бездротового доступу впливають наступні фактори:
Щоб отримати максимальну швидкість (до 1 Гбіт/с) і стабільний сигнал, необхідно підключити кабель до домашньго комп‘ютера - стаціонарного або ноутбука з мережевою картою,що підтримує 1 Гбіт/с. Також необхідно мати гігабітний роутер при потребі. |
Останні новини28.11.2024
Шановні абоненти, з 1-го січня 2025 року підвищується вартість всіх тарифних планів на 1грн за добу. Докладніше 22.11.2024
Шановні абоненти, з 1-го січня 2025 року підвищується вартість тарифного плану "Перемога" до 330грн. Докладніше 22.11.2024
Шановні абоненти, з 1-го січня 2025 року підвищується вартість тарифного плану "Gigabit" до 450грн. Докладніше 18.10.2024
Відкрита вакансія монтажника волоконно-оптичних ліній зв‘язку. 22.08.2024
Шановні абоненти, з 01/10/2024року у наших партнерів Megogo вартість передплати Максимальна збільшується з 369 до 399 грн, передплати Спорт - з 249 до 299 грн. Докладніше Всі новини |
||||||
ПРО НАС | НОВИНИ | ТАРИФИ | ПІДТРИМКА | КОНТАКТИ | |||||||
ІСП «ТІМ» © 2002-2024 Публічний договір Редакційний статут | |||||||